svullnad

Usch nu har min hals svullnat upp, fast bara på ena sidan. Känns som en liten knöl.. inte chill! Ringde vårdcentralen om ifall dom hade fått in svar från Näl. Har fortfarande inte efter 4 veckor fått något svar.  Sjuksköterskan som jag pratade med sa då att dom hade fått in svar men det "stod så konstiga ord", vilket enligt min mamma betyder att hon inte fick lämna ut informationen - sounds great!

Hade myspyskväll med Daniel igår iallafall, vi tog ett bad och kollade på simpssons för jag frös så! Sen åkte vi och köpte thaimat :D Idag är det otippat nog övningsköra som gäller. Sen till Vänersborg och fika hos Emmy! Nu däremot spelar Daniel Halo 3 och jag sitter och tittar på xD

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0