värdsligating

Inte en lika underbar start på dagen idag kan jag ju inte påstå. Självfallet ska grannarna fixa bergvärme, nu borras det för fullt. Har gjort de någon timma nu, ungefär lika länge som jag haft ont i huvudet. Men jag har ju faktiskt ändå lyckats sova tills nu. Det betyder ju inte att jag sovit bra men ändå. Haft konstiga drömmar fram och tillbaka, blev biten av en Gepard sen gick de fem månader och alla tyckte jag var konstig som var så spänd och rädd när jag kom nära en gepard.

Sen drömde jag att jag & Jessika börjat på högskolan och skulle ha en föreläsning i en jätte stor lokal. Vi skämde ut oss något otroligt. Jag kom försent, vi satt och pratade och märkte inte att alla andra var knäpptysta. Sen, av någon konstig anledning, sprang vi ut i korridoren där de fanns en massa saker t.e.x. en sushibar. Då skulle vi sno deras sushi och göra egen och sälja. Sen tog jag av mig mina röda skor och la dom där och gick barfota resten (är i och inte så konstigt eftersom jag inte gilllar skor utan får hellre barfota). Och sen.. nej jag känner nog att inget av de är går ihop speciellt mycket. Jag slutar babbla nu.

Uptäckte igår att det inte alls är speciellt dyrt att åka till stockholm, så jag funderar skarpt på att dra dit efter lönen. Träffa älskade lilla Matilda som flyttat upp dit helt själv (och äntligen fåt en egen lägenhet!)! Men nu är det dags för mitt morgon kaffe och att läsa vår värdelösa lokal tidning.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0