Myt & Sagor

inte dåligt trött är jag nu egentligen, men jag kan ju inte fortsätta sova nu när klockan är ett (Brb, dass! .... så). Var hemma 05:45 imorse. Det hade med all säkerhet blivit senare om jag inte fått ett sms av mamma vid sisådär halv sex "När kommer ni hem? Jag behöver bilen till jobbet?". wooooops hahaha såå vi fick ju vackert lämna donken och bege oss hemmåt (kanske lika bra?). Jag kände mig nästan full när jag satt å tjöta med i pojkarnas värld.

Lämnade ju dom i edet medans jag var och fotade i vbg. Förresten, hur litet är inte teatergränd!? TYp som mitt rum. Sen efteråt drog jag tillbaka dit och sagan startades typ.

Men vi tankade iallafall bilen.

Over and out


P.S IDAG ÄR DET MIN TUR ATT VARA FULL OCH ODRÄGLIG!!!!!
SES I DIMMMMMMMAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0