und die sonne scheint

Ska åka till Falköping senare med min lilla prins! Ska hälsa på några av hans syskon, mamma, pappa med mera. Ska bli så jävlia roligt, att han får leka med nån som leker på samma sätt som honom. Får bara se hur det går med bilresan ner, han brukar va rätt bra på att gnälla. Och tro mig Basenjis kan inte skälla men gnälla kan dom.
Han är en lite fjolla.

& ja nu är det vår och jag har bestämt att min Kavaj ska va min vårjacka.
Sådeså



(och nej jag vet inte hur man ställer upp hundar, men vi gjorde ett försöl iallafall ;p)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Maria

Gnälla kan dom! För att inte tala om hur de låter när de råkar göra sig illa o.O Hoppas allt är bra med dig och lille barbaren :D

2010-04-17 @ 10:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0