No shit sherlock

"OJ vad det snöar", "Snö igen, *suck*", MEN NÄHÄ!? Snälla snälla ni sluta uppdatera om att det är mycket snö ute. Jag tror att dom flesta som lever i landet lagom redan har insett att det är mycket snö ute och jag tror inte vi behöver upplysas om det var och varannan minut. Blä jag hatar folk.

Troligen kommer jag inte kunna ta mig till jobbet imorgon. Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta? Det har ju trots allt gått jävligt dåligt det sista. Tror jag skulle trivas på något mysigt litet lagerjobb istället, där jag kunde strosa runt med mig själv och lyssna på musik och plocka lite. That would be DADREAM. Nej, men jag har hittat en utbildning som jag vill gå. Den ligger i Älmhult. Älmhult är långt bort. Jag är feg.

& ja! Jag såg filmen "Up" igår. Se den, ett ypperligt tillfälle att skratta åt en tjock pojke i scout dräkt! :D

True story
Over and out



Kommentarer
Postat av: Anonym

du det snöar ute visste du de?

va e de för skola ?XD

söta wowen! <3

2010-02-21 @ 15:38:17
Postat av: amilia

glömmer alltid namn!

2010-02-21 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0