äckliga kräk som jag kallar mina vänner

Blev visst utflyckt och kolla tåg, åka tåg, köra tåg :D Wiii (förlåt för mina sega uppdaterinar vet inte vad som flöget i mig). För jävla coolt det där med tåg iallafall. Balla grejer. Här ser ni mitt blonda kröll-kaluffs om ni tittar riiiiktigt noga. WÖööö.



Denna vecka kommer va lille soft va ledig igår, ledig idag, ledig imorgon och kaaanske jobbar torsdag. Sen fundera vi starkt på att tagga oss bort till Emmabodafestivlaen på torsdagkväll! Varför inte liksom? Spendera lite mer pengar som vi inte har och dricka massa ful-öl i trevligt sällskap. Låter som en plan.

Helgen va också fin, åkte till Dalsland och hade en väldigt fin och sofistikerad vin-kväll i goda vännerslag. Som inte alla spårade ut. Väldigt fint, här kommer lite vackra bilder därifrån.


EAT FOOOOOD!!!!!!


Om hon inte lyder..


VAAA? näääääe!?


Precis varit ute och nakenbadat i mörkert. Fint skare va!


Lagade lite nattemat, korv osv.


Försökte med The-force på pringels.


Pigg som en lärka och snygg som en dan efter tänkte jag vi skulle ro lite.

 

Det var allt för idag mina kära vänner.

Nu ska jag ut och njuta av solen och försöka sola magen.
Kanske skulle ta mag-tröja på mig, har nämligen lyckats bli brunare om benen
än magen. Har aldrig hänt förut. Ett mycket stort fenomen som bör studeras mer ingående.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0