taggning på hög nivå

Kom precis in från Altanen. Spenderat en stund där tillsammans med mina polare Harry Potter, Carlsberg och pastasallad. Så brett jävla gött. Chillat en sväng i stan med Henke & Daniel, mest gnällande men det är okej.. nämner inga namn ;p (Henrik!! Nej det är okej.. elleeer?)

Håller på å taggar arvika som fan! Ska köpa tält till mig & Heidi imorgon på rusta tänkte jag. Billigt, bra och går att med gott samvete svina i och slänga efter dräggandet på festivalen!

Några gobitar från tidigare festivaler, för att få lite känsla!



Jag försöker koka nudlar, går as bra!
(Finns en fin video på mig när jag gör de också på facebook typ här, om den länken nu funkar :P)



En liten del av vårat vackra camp (Antagligen förstörd)



Andreas letade efter livsglädjen efter lite för mycket av det goda!




Dansandes på musiklådan någon gång på natten i vinets tecken!

It's gonna be legen .. wait for it........ DARY!!!!!!!!!!!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh fy fan jag hörde av Heidi att ni skulle åka på arvika. Är så jävlans avis och hoppas att ni har det riktigt jävla grymt!

Sup för mig med!

2010-07-09 @ 05:07:09
URL: http://elillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0