Har ni tagit chips eller?

Öj! Jag har ju köpt nya skor, med klack. Helt otroligt, har använt dom 2 gånger till och med. Dom gör ont, men har fått höra att de ska vara värt det. Vet inte riktigt om jag tycker de men måste bygga lite på min kvinnlighet annars kommer jag börja odla mustash snart. Any whu, så här ser dom ut.




Stort steg för mig, andra gången i hela mitt liv jag använder skor med klack. Första gången var på balen, jag ville ha mina converse eftersom "klänningen går ju så långt ner ändå så man ser ju inte skorna?" Mamma gav mig evileye så fick köpa ett par pums. Kul att veta va? (Ja, jag har väldigt tråkigt)


Over and out

Kommentarer
Postat av: the best of the best

haha de var på tiden, du som förde dig så grymt snyggt i de rosa pjuksen hemma hos mig ;)

2010-06-18 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0