Hastigt - men lustigt!

Okej, ärligt talat vad är det för fel på mitt hjärta? Det gör så åt helvete jävla ont. Lungorna är det ju inte konstaterade dom förra året eller ja dom sa "det kan vara någonting där.. men det är det antagligen inte" när jag röntgade. Hahaha. Känns som att chansen är rätt stor att jag bara kommer tjolavippen någon dag snart, sidåsär bara. Så lägger upp min önskan här så kanske någon där uppe (eller antagligen där nere) lyssnar.

Snälla!
Se till så att jag är på en cirkus, ett nöjesfält iallafall där jag är omgiven av clowner eller någonting när jag dör. Eller kanske jag är utklädd till clown? Bara min dödsannons ser ut ungefär så här så är jag nöjd!



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0