Who says I can't get stoned?

Första dan på praktiken - check! Kommer nog blir rätt soft.

Har börjat möblera om igen, stannade upp mitt i allt och satte mig vid datorn. Har inte fortsatt än, otrolig skräll. Ser ut som helvete här som vanligt! Har så jävla mycket skit, som typ min ödlor. Helt meningslösa och tar bara en massa jävla plats! Någon som vill köpa en liten Bitchig "Albino" och en blind rookie? ;p Ska få en platt-tv i födelsedagspresent har jag bestämt. När jag kom hem härom dan sto min gamla Tv ute på uppfarten.

Jag: "Mamma varför står min Tv här ute!?"
Mamma: "Va? Va de din, den ska jag slänga"
Jag: "Men vafan? Jag ska ju ha den!"
Mamma: "men jag har redan slängt tryckopysen!"
Jag: "Aja, släng skiten då, bara jag får en platt-tv i födelsedagspresent"
Mamma: "m m m men.."
Jag: "Syyyyyyyynd!"

Score! (För er som inte vet, för mig heter fjärrkontroll Tryckopys. Helt logiskt om ni tänker efter)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0