Mycket intressant infromation om min morgon och vad som komma skall

Är så trött trött trött på vårat internet, det vill verkligen aldrig fungera. Any whuu ska snart tagga till vårdcentralen och hoppas på att få ställt en diagnos på "mina tomtar". Skulle ha följt med på bio igår men ändrade mig när jag kom på att man är tvungen att sitta still så länge. Mina tomtar ger mig nämligen damp i benen måååste röra på dom & det gör ont om jag inte gör det. Trött på att inte kunna sova trött på att inte kunna gå på bio trött trött tröööööött.

Närå jag är inte så deppig som det låter, de är ju cp-bra väder! Ska ta en feting promenad med Conan vid lönch, gå runt och va snygg i mina nya ullared-kläder och glajjor. Några små pojk-byggare visslade efter mig och Conan förut.. tyckte dom var lite knäppa eftersom jag lätt kunde räkna ut med mitt hemska morgonruffs, blåa addidas byxor och bleka face att nej dom visslade inte för att jag var snygg utan för att jag var brud och dom var byggare. Det ligger liksom i deras blod, lite som det ligger i mitt blod att hälsa på gamla människor jag möter.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0