Otippat

Skulle bara in till stan och träffa Henrik.. Slutade på Lipz. Otrolig skräll ;) Möttes upp i stan och vi kom snabbt fram till: Öl i solen på bryggan! Drog å köpte några bärs satte oss på bryggan i vanlig högstadie-anda. Förflyttade oss till Bettybacks park - Strandgatan och en kanna öl - Lipz mera öl - Frensh hotdog - home sweet home.

Så frågan är ju vafan jag gör uppe? Gick upp vid sju och kan fan inte somna om. Lika bra att gå upp och försöka göra något vettigt... fastnade vid datorn direkt. Det känns ju liksom inte värt det att städa när jag vet att jag kommer stöka ner det inom några timmar. Eftersom jag är en sån där Greja-med-något-sen-släppa-det-rätt av-på-golvet-människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0