You are my sweetest downfall

VA i HELVETE, vaknade klockan fucking tvåååå. Hahaha varför är det ingen som väcker mig här i huset? Ibland är det förjävligt att bo i källar'n för det blir verkligen aldrig ljust. Jag har verkligen inte något vettigt att skriva heller, fast när fan har jag det?

Funderade på en sak igår på tåget. Hjärtstillestånd är ett väldigt roligt ord.
Hjärtstillestånd stillestånd ståndstille stillestånd.

Härom dagen var jag även inne på en tjejsblogg om ätstörningar.
Och jag blev så ooootroooligt hungrig och av någon anledning så kände ja mig väldigt elak

Det var ungefär det jag hade att erbjuda er idag.
Jag lovar att ta fylle-kort idag!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0