I love life, and i dont even pop pills!

Herregud, undrar hur länge sedan det var jag skrev här. Väldigt länge sedan, men har haft annat för mig. Skolan tar upp så jäkla mycket tid. Har otroligt mycket prov, läser ju 3 hundrakurser på typ 4 månader så det blir ganska intensivt. Och på den lediga tiden jag har från skolan så jobbar jag eller pluggar till prov. Eller ja, rättare sagt försöker plugga. Har i vilket fall som helst kommit fram till att fysik verkligen inte är min grej. Jag kan aldrig få ett riktigt svar. Inte det svaret som jag vill ha. Varför? Varför ska vi använda just den formeln? Vad är det som är så bra med att veta de där? Det eviga jävla svaret är alltid "det bara är så". Fråga en historiker om varför andra världskriget bröt ut, hur var och varför så kan han svara på det. Eller iallafall spekulera om ett svar. Avskyr ämnen där jag inte kan få ett svar på mina frågor, nothing makes sense.

Any whu. Klockan är 07:28. Gick upp vid 06:30 hos Mathias, snodde hans bil och åkte hem efter att ha släppt av han på jobbet. Ingen ide att gå och lägga sig igen när man ändå ska till skolan. Sitter i sängen ochd tittar runt i mitt rum, rent kaos (organiserat kaos!) pizzakartonger, kläder och kaffemuggar överallt. But hey, ingen ide att städa de här meningslösa rummer nu när jag ändå ska flytta snart :D Jepp, drar härifrån i början på nästa år. Till 66 kvadrat med inglasad balkong <3




Och såklart! Världens finaste tjej har ju kommit till världen, lilla Alice! I helgen ska hon döpas i stadskyrkan :) Livet flyter på rätt jävla bra om jag ska vara ärlig. Tänkte förövrigt ta och byta blogg snart. Inte för att jag just nu har några läsare (kan ju bero på att jag flydde, men kände för en fresh start).



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0