fresch start?

Kände för en ny start, lite som en uppvärmning inför att förändra mig själv och mitt riktiga liv. Du vet de där ute i den stora vida världen. Har väl kanske inte den bästa inställningen när jag tänker efter, men jag ska försöka så gott jag kan. ("det kommer gå åt helvete")

Något slag av presentation kommer jag då fan inte skriva. Så de så, bara onödigt enligt mig. Läs & lär istället.

För att börja lite lätt: Kom hem från min polare för en liten stund sen, slaggade hos henne igår och hos min pojkvän i förrgår så har inte varit hemma på ett tag. Har iallafall inte gjort något direkt meningsfullt idag heller. Skolan efter att ha gått ut med polarens hund, en sankt bernad på 70 kg för övrigt. Sen tillbaka till polaren och gick ut med Zigge (hunden) igen. Resten av tiden spenderade jag framför hennes laptop/Tv med hon och nån mer ^^ låter väl som en otroligt givande dag?

just nu känner jag bara för att bli påkörd av en långtradare, faktiskt. Bara känna hur hela kroppen krossas mot däcken som tjuter mot asfalten samtidigt som alla runt omkring skriker av fasa. Jag vill inte dö, jag vill bara känna smärtan. För att jag förtjänar det så otroligt grovt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0