fail

här tänkte jag vara lite rolig och färga håret, så funkar inte skiten. Skulle bli lite ljusare men det hnder ingenting. Sitter fortfarande med färgen i med lite hopp kvar att de kanske ändrar sig. I varjefall lite. SUch då jag som tyckte de skulle bli så snyggt :( hora då

Ikväll blir det antagligen utgång, vet inte riktigt med vilka än men det märker vi nog förhoppningsvis inom snar framtid. Ska kanske vara här och för festa, får se hur de blir med det också.

Igår chillades det hos en polare, lagade lite mat och kollade på film. Blev lite blandade känslor, som vanligt. Är alltid mitt fel också, jag är verkligen dum i huvet. Å att jag bara inte kan vara lite bättre åtminstone.

hor hor hor, blir väl fail på allting idag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0