söndag igen

Nu sitter man här och upplever ännu en söndag. Denna gången dock inte i bakfyllans fångenskap för en gångs skull. Som vanligt har inget direkt vettigt genomförts och det kommer det väl inte göras heller.

Känner mig inte så skrivsugen idag vilket jag ändå trodde att jag skulle vara.

I torsdags firade jag en kompis som fyllde arton, först hemma hos henne och sen ut på krogen. På fredagen drog jag och D till göteborg och gick en snabbis på högskolemässan sen fixade han sina dreads. På kvällen blev de fest och tidigt säng gående för min del. Resten av helgen har haft blandade känslor, skratt & grått blandat med kärlek & hat. En helt vanlig helg vill säga.

Nu ska jag nog titta lite på högskolor. Kom på förut att jag nog inte är tillräckligt mogen för att ge mig ut i arbetslivet ännu, så det blir väl något år till i skolan. Som jag egentligen är otroligt trött på.

Hadetbrahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0