kul kul kul


1. Jag älskar att fylla i blanketter
2.  Jag kan nästintill hela smala sussie & Harry potter (1&2) utantill
3.  jag har en liten bok som jag nästan alltid bär med mig, i den skriver jag upp saker som ploppar upp i huvudet på mig.
4. jag har hittat på egna ord.
5. När jag var liten ville jag bli riddare
6. Jag har två ödlor, leopardgeckos. Den ena är blind.
7.  Min familj har även två sköldpaddor, den ena har en grisnäsa och är jätte ful. Den heter Påven (den andra heter Jesus och är en vattensköldpadda så inget speciellt med den)
8. Jag har en gitarr som jag köpte med en liten dröm om att bli artist. Den drömmen sprack med mitt dåliga tålamod. Så nu står den här med en sträng av och används enbart på fest om någon kan spela. För det kan verkligen inte jag.
9. Jag kan böja mina knän åt fel håll, det ser skumt ut och går i släkten.
10. Jag älskar att möblera om, jag gör det nästan sjukt många gånger om året.
11. Min favoritfrukt är Sharon
12. Jag har telefonskräck. Vilket betyder att jag iprincip aldrig ringer någon, knappt mina bästa vänner och jag svarar aldrig i hemtelefonen.
13. Jag lyckas alltid vända täcket åt fel håll när jag sover.
14. När jag var liten var jag lite av en pojkflicka. Det var mormor som fick vara prinssesa och jag var riddare.
15. På min gata i frändefors bodde ganska många knarkare vad jag minns. 
16. Jag tycker inte om julen, därför ska det bli jävligt skönt att spendera den i Afrika. 
17. I min familj excisterar inte ordet "Fjärrkontroll", det heter tryckopys!
18. Jag har fortfarande inte målat färdigt mina garderober, de har stått halvfärdiga i några år. 
19. Jag har ett Wall-E gosedjur.
20. Jag älskar ost .
21. Jag brukar skriva upp viktiga saker och spara det i utkast i mobilen på fyllan. Dagen efter kommer jag aldrig ihåg varför jag skrivit upp det.
22. Jag har flera nummer på min mobil som jag inte har en aning om vem dom är till men jag sparar dom ändå för man vet ju aldrig, exempelvis "Robert macka" (kan vara så att jag åt mackor med honom på peace and love, men jag har ingen aning om vem han är)
23. jag har inte långa naglar för att jag tycker de är snyggt, jag är bara för lat för att klippa av dom.
24. Jag har aldrig haft hjärnskakning, brutit något ben eller något sånt. Dock har jag spenderat en natt på sjukhuset, men det var inte för att jag var sjuk på nått vis haha. 
25.
Om bruce lee inte funnits hade inte mina föräldrar träffats och jag hade inte funnits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0