fan va kul

Klart att jag inte skulle komma igång med att skriva blogg, det var ju totalt uppenbart. Så nu säger jag istället såhär: jag skriver när jag känner för de. Dessutom är de ju lite kul eftersom jag inte "gett ut" den här bloggen till en enda människa i min vänskapskrets, tvivlar vi kanske på dess existens?

Iallfall så mår jag skit. Ja helt ärligt så sitter jag med ögonlock svullna som jag vet inte vad efter en hel kvälls,natt och morgons lipande. Hoppas på att de ska försvinna lite så jag kan ta mig till skolan och grafen. Försökte se på film igår också, de gick inte, allt fick mig att börja gråta. Så jag beslutade mig för att somna, det gick faktikst.

Nu är klockan snart 10:00 .. otroligt ändå att jag känner mig hyffsat pigg, eller nått. Kul att den fina blåa himlen som jag faktiskt längtade lite till förut är helt försvunnen nu. Yes de gjorde hela min livssituation mycket bättre. Wihoo!

"idag skiner solen fast molen är ivägen och skymmer allt ljus i samtliga lägen, de finns mycket som är hemskt här i livet och de som är bra tar jag förgivet. Jag kom jag såg jag förlorade allt, jag vill tacka livet tack för ingenting alls!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0