Det brinner i paris igen

Är arg på systemkameran just nu verkligen inte vill lägga in bilderna i datorn. Eller rättare sagt får ingen kontakt, kan ju vara usb-kabeln som tjaffsar. Kom i alla fall hem från mässan för en liten stund sen. Den var väl bra, intressant och lärorik på sitt sätt. Men jag hade ju hellre gjort någonting annat egentligen. Hittade en jävligt nice gravyrmaskin, den skär med laser i olika material och framkallar alltså mönster osv. Den kunde till och med göra en vanligt JPEG-bild på eta ot vanligt jeanstyg (naturligtvis inte i färg). Men vi funderade skarpt på att köpa in en sån, kan bli en riktigt lönsam grej!

Trots att jag har promenerat hela dagen så är jag ändå jävligt sugen på att dra ut en sväng, solen skiner ju!
Börjat lite med en logga också, men lite svårt eftersom jag inte fått någon information än direkt haha. Kände mig bara lite kreativ sådär efter allt mässande så antar att jag avr för ivrig helt enkelt. Nu ska jag försöka få till kameran, som förövrigt dog precis :/

Och jo men just de, jag höll ju på att glömma
Checka in detta! http://sharee.se/ helt ny sida inte helt färdig men grymt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0