Fear and loathing

WOHO! Hittade precis min fear and loathing in las vegas! Så nu ska jag sätta på den och mysa med wasabinötter, jag har till och med min fear and loathing t-shirt på mig :D Det är helt klart en av dom absolut bästa filmerna jag vet. Den går inte att förklara, psykadeliskt och helt jävla sjukt?

Passar mig perfekt & Johnny depp är perfekt för rollen som knarkande journalist! Har ni inte sett de så bara se den, nu på en gång. Och du kommer inte förstå den, för det tar väldigt många gånger innan man gör det. Till och med jag som sett de hur många gånger som helst fattar inte vissa saker och blir förvirrad av deras förvrängda trippar som är helt sick. 

     
Framsidan på filmen & trycket på min t-shirt!


 
Johnny depp i egen hög person & till vänster hans "advokat"

Blir att gå upp halv sju och sen åka till Jönköping på mässan med jobbet (Y) a jo eller nått. Haha känns ju helt underbart att spendera hela dagen  på elmia och titta på profil-arbetskläder, presentartiklar, tryck, print, maskiner träffa återförsäljare och blähäblaha. haha nej då men de kanske rent av är intressant på riktigt? Om inte annat är det ju bra för jobbet. man får ju försöka lära sig lite nu när man kommit in i reklambranshen trotts allt ;)


Seya, over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

- have fun then!

2009-08-12 @ 23:14:46
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

snygg blogg!

2009-08-13 @ 00:16:43
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0