Get happy

Kantareller måste vara något av det godaste man kan ha på en macka! Kom inte och tjöta om skinka och korv för de äter jag fan inte :P Kommit underfund med att jag måste ha varit vegetarian i 2 år nu, antagligen mer. Fast nu äter jag ju kyckling så det räknas inte riktigt.

Henkepenk va ju här förut as said, han mest sov i min säng medans jag städa och grejade, Haha. Men sen drog vi ner till stan och träffade Denise och Elin på Mejeriet och tog en nice fika! 


Denise, Elin, Jessika & Evelina på vagnen ^^ Bara för att jag inte hade något nytt kort haha
men detta är så vackert spicegirls som det kan bli! I love <3

Upptäckte att min kära far köpt Wasabinötter idag så nu sitter jag och mumsar på dom ;) höhö nej men de är faktiskt förjävla gott om man får säga det själv (?). Nu tänkte jag återigen göra ett nytt försök med att städa undan och få ordning på saker och ting (ja alla vet det de kommer aldrig hända hahah).


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0