Godmorgning starshine



Inatt har jag bara drömt äckliga, hemska drömmar. Som att min geckoödla var helt dränkt med någon slags röd sås (typ som soltorkadetomatersåsen) bara för att jag matat henne med larver. Fast det får dom ju hela tiden. Saken var ju den att jag upptäckte henne längst upp i kylskåpet i en ungssäkerglasform med fiskgratäng i (Som daniels mamma brukar laga). Jag, Alexandra och någon mer skulle äta nattamat nämligen. Nu är jag ganska sugen på potatismos.

Fick en såndär trevlig impuls att se musikalen Hair, den är fan inte att leka med. Såg den för första gången när jag var runt 10 år och den fastnade direkt. En film som är riktigt rolig men samtidigt riktigt allvarlig med en massa sång och dans, intressant kombination

 

Förresten, mest bara för att det är kul anmälde jag mig till veckansblogg på den här brudens blogg http://rosajordgubbar.blogg.se. Varför gjorde jag det undrar jag nu, var jag full? Haha nej men som sagt en kul grej helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0