helt förstörda

Är helt jävla slut efter helgen! I fredags skulle vi ju spela ölbrännboll. Så vi samlade ihop lite folk, köpte öl och allt. Förutom att fixa brännbollsrack och boll! Haha så jävla fail, så vi gick hem till Robin och satt och hinkade öl & Robin hittade en pet-flaska med lite trevliga grejer i haha. Fast öl är bättre skit! Vi lyckades få slut på hela flaket jag och Daniel fast vi inte va så jävla fulla. Ingen vet vad som hände. Vi fick gratisinträde på Pråmen i Trollhättan men när vi kom dit så hade dom stängt, haha. Det hade tydligen inte varit några där. Jävla Trollhättan! Men jag och Elin hamnade på Sand och tog en öl där och dansade en liten stund. Fick gratis inträde där med nämligen :P

Igår var det Göteborg som gällde igen! Kräftskiva med lite 80talstema, fast de syntes väl inte överdrivet mycket haha. Söp iaf där, körde ölspelet och hade de fett nice. Sen fixade vi gratis inträde på Trägårn! MEN då har dom jävlarna bestämt sig för att de ska vara 20årsgräns. Så alla andra kom in förutom jag som är 90:a: Hahaha, dom hann till och med betala innan dom fattade att jag inte kom med in. Så det va jävligt ner jobbat. Då kom vi på att vafan gjorde vi i stan? Ett helt flak, mer än 1 liter sprit, chips och räkor! Så vad väntade vi på? Bara att ta bussen tillbaka till Emelie och supa!
Körde 3 låtar på repeat hela natten, boll - min flickvän, Ismen - alla gillar brudar, Day'n'night The smokers remix!






Har varit och myst med min lilla My idag. Imorgon åker hon till Luleå för att plugga :( varför ska det ligga så långt bort, kommer ju bli ett helvete här borta när inte hon är här! Haha, det är nästan så att man överväger att följa med. Men hon har sökt till Karlstad så vi hoppas att hon får börja där så småning om! Då jävla kommer vi ju och hälsar på!

Fan, nu blev det ju väldigt för mycket skrivet i ett inlägg. Vem fan orkar läsa de?
Haha
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0