If you'r not in, you can't win



hahaha, jag ÄLSKAR den här reklamen! Så jävla charmig och rolig.
Igår blev det Junkfest en sväng, suger att man inte får dricka bärs där inne, men vi lyckades iaf lite. Trots att vakten tog min öl :/ Millencollin var helt okej bra, synd att vädret sög. Dom fick ställa in Skate/Snowboard tävlingarna. Sen drog vi till Vänersborg och drack hemma hos en snubbe sen vidare till deras pråmen som hade bartömning, fast blev inte så mycket där ändå. Var väl inte världens party men de va kul ändå ^^

Idag ska jag hämta min telefon som jag inte haft på hela helgen, har suttit och tittat på "The Money an the Power" hela dagen. Jävligt fjantigt ;D haha men som alla andra program på MTV kan man inte sluta titta :P

Senare ska vi flytta Gary så han får komma hem till Daniel =)
Nu ska jag fortsätta kolla på money and power, haha.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0