Jag vill ha en get

De va ännu en dag på jobbet då, har tryck väldigt massa t-shirtar och fotbolls tröjor idag. Fick sms av min chef vid elva tiden i går kväll om att jag skulle va på jobbet 8:30, meeen de smset såg ju jag på morgonen ungefär halv nio. Va där  vid tio (sov hos daniel). Nu är jag trött i fötterna som fan, har gått fram och tillbaka hela tiden!

Imorgon drar vi till Malmö till Björn & Malmöfestivalen! Hoppas på att de kommer bli fett värt så peppar som fan & tittar på Animal planet! Det är "shark mounth" nu, fast jag kollar mest på djurpolisen. Nu vill jag ha en get, tycker det skulle va väldigt praktiskt att ha en get. Dom klipper gräset och äter upp all crap åt en. När dom är små är dom så söta och sen när dom blir stora ser dom ut som min farfar :D perfekt!

Nu ska jag fortsätta kolla på djurpolisen med alla hundar och getter!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Candy

Jag vill också ha en get. ^^ Det är ett av mina favoritdjur!

2009-08-19 @ 18:48:33
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0