Less is more

morgon är det väl för dom flesta nu. Hade det iallafall varit för mig om det inte va så att man skulle till jobbet. Verkar som att dom vill ha kvar mig till hösten. Så sommarjobbet förvanldas antagligen till jobb For real! ;) Ska med på en utställning "inom branshen" i Jönköping, Elmia på torsdag! Blir en heldag, någor längre än jag är van vid som jobbar hemifrån. MEN det är pengar, och jag tackar inte nej.

Det är det jag säger, om man har rätt inställning så ordnar sig allting. Det löööser sig!
I love it! Nu är jag fett hungrig så ska fixa ihop lite pasta, kanske pesto till de?
Sen ska jag dra ner till stan, tanka mobilen, köpa mat till odjuren & göra ett foto jobb!

Se ya, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0