Öl & "blow"

Det känns ganska irriterande att nästan aldrig ha nya bilder att lägga upp (blabla kabel osv). Men jag får väl stå ut tills jag antingen hittar den eller tills jag köpt en ny :P haha. Sitter och kollar på filmen "blow" trodde inte jag hade sett den men det hade jag visst kom jag på. Grym är den i vilket fall som helst. Handlar om George Jung och hur han blev knarkkung! Just nu är det ju bara början, vilket egentligen är det som är bäst. Sedan börjar allting gå överstyr som i alla Johnny Depps filmer (han spelar huvudrollen George Jung). - Se den!



Sitter här med tända ljus och rökelse. Försökte få iordning på rummet nu idag också och tänkte slänga ut min hylla från IKEA. Antingen var vi otroligt dåliga när vi satte ihop det eller så är IKEA dåliga.. (sattsar på det sist nämnda) dom har gått sönder och är vingliga så nu ska dom fan ut! Frågan är ju bara vart man ska göra av allt som va I hyllan :O hahaha, det löser säg!

Nu ska jag kolla på resten av filmen och njuta av min kalla öl <3

Så om vi inte hörs igen inatt
over and out
höglind

Kommentarer
Postat av: amanda

in på bloggen & kolla! tror de är något du vill se där angående veckans blogg :)

2009-08-13 @ 23:27:15
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0