Restless legs

Det kryper så i benen så att jag tror jag dör nu. RLS kan ta sig i röven (Restless legs). Är tvungen att ligga och skaka med benen annars får jag panik. Väldigt kul att man inte förtog varför det var så förrän man såg reklamen på TV. Helt sjukt, så jag vågade inte gå till läkaren direkt bara för att dom inte skulle tro på mig. Men nu får det faktiskt vara nog, dags att slå en pling till vårdcentralen. Antagligen på Fredag eftersom det är lite fullt upp imorgon. Skulle vara kul om dom kunde fixa hostan också, börjar tröttna nu efter .. ja mer än ett halvår? Ett år snart? Blir så trött på att dom inte kan ta tag i det.

Kollar på Boat trip, hahah, den är helt sick?
pinsam men rolig :P

Baaah, promenad kanske skulle sitta fint?
Dör av alla tomtar som har dragkamp i mina ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0