becoming insane

imorgon blir det en helt blandad dag, känslomässigt. Först ska vi åka till Sollebrunn och gå på begravning, sen ska vi få träffa vår lilla valp. Mixedup, fuckedup?

Har varit på stan och lånat
valp böcker på biblioteket (& en nördig formbok om sveriges designhistoria), eller bibblan haha när kallade man det så? Bibblan. Det känns så otroligt 90tal :D Bra skit! Nu ikväll ska jag fortsätta med mitt tjockande och äta något gott med min man som sitter och vräker i sig chips några meter bort (Jag är fan inte dålig heller). 

Gjorde färdigt Wall-E som per började med när han var här i Söndags. Och igår spenderade jag också natten med mina söta små pärlor, tihi gjorde svampisar och hade det mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0