don't tell me those things. Not now!

Skumt, väldigt skum känsla. För en stund sen kom mamma hem och sa att Lars hade dött. Det är min mormors systers man. Det låter ganska långt ifrån men det är det inte. Jag kan inte säga att jag är ledsen, isånnfall ledsen för mormors syster och hur hon ska klara sig själv. För han var gammal och pigg, det gick snabbt och han har haft en bra liv. Det är mer den där känslan av hur döden bara kommer närmare och närmare. Inte på det sättet att jag kommer dö, utan många av mina nära och kära snart har haft sina sista år.

Men, frågan är vad jag nu ska göra.
Skicka det där julkortet jag gjort med en bild på dom eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0