HEJDÅ 2009

Kör en liten lista såhär på nyårsafton! Snart drar vi till trollhättan & jag ska göra mig iordning! Sen vidare till kusin för lite gött käk därefter till Vänersborg och champion! Hoppas på en grym kväll! Men samtidigt så ser jag inte nyår som något jätte speciellt occh förstår mig inte riktigt på hysterin. Imorgon ska jag försöka sammanfatta året i bilder ;D Om jag orkar vill säga.. haha :D

TAGGA!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm, antagligen en hel del ;) Men..

Höll du några av dina nyårslöften? Jag kör inte på nyårslöften så ja eftersom jag inte tog några ;)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte nära vänner men vänner & bekanta ^^
Dog någon som stod dig nära? Ja, eller ganska nära
Vilka länder besökte du? Nu kommer jag inte riktigt ihåg men jag chansar; Namibia, Botswana Zambia, Zimbabwe (Och så lite mellanlandningar såklart men det räknas inte)
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Mer jobb (pengar), en egen lya
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hm.. Kommer inte ihåg något speciellt :P
Din största framgång 2009? Studenten
Största misstaget? hm..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Lungorna som fäller ner det (& alla tomtar förstås men dom är vi tysta om så jag inte hamnar på någon hemsk avdelning) Och just de ja, brände ju handen när jag stekte hamburgare (evil!!)
Bästa köpet? Tror inte jag köpt något speciellt :P
Vad spenderade du mest pengar på? Utekvällar, godis & annat drick/ätbart ;) haha
Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor sånt som alltid gör mig glad, Daniel & vännerna! Men att vi bestämt oss för att skaffa hund :)
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? blir bara bättre & bättre :)
Vad önskar du att du gjort mer? Rest runt i Sverige
Vad önskar du att du gjort mindre?
Hur tillbringar du julen? Hos Mormor & Morfar ute i skogen i frändefors med släkten!
Var du kär i år? Självklart, Davve <3
Favoritprogram på TV? South park
Bästa boken du läste i år? haha, jag har fan inte läst något iår tror jag!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En datormus xD
Något du önskade dig men inte fick? En bil :P ;)
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Käkade middag med släkten sen tog några öl med polare på strandgatan i Trollhättan! Och dagen innan var vi ute!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Pengar tyvärr, så att man hade kunnat göra mer saker och ta sig till fler ställen
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Så som jag vill ha den
Vad fick dig att må bra? Att all stress & press från skolan försvunnit! Kan ta dagarna som dom kommer.
Vilken kändis var du mest sugen på? Ehm.. ingen aning xD
Vem saknade du? Många :)
Den bästa nya personen du träffade? Vilka var dom nya personerna jag träffat? xD Damn mitt minne är inte bra ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0