Lunarstorm raggande

Ja nu gjorde jag det igen. Det som jag säger till mig själv att man inte ska göra, men begäret tar ibland över. Jag loggade in på Lunarstorm! Självklart fick jag fina meddelanden direkt. Jag fick en fin fråga från en tjugoårig yngling som behövde svar på sina frågor. Så jag försökte hjälpa honom så snällt så men han verkade vara lite trög.

Lunarstormkillen20:
Är 17cm stort på en snopp?
Jag:
Nej tyvärr, däremot är 18 cm jätte stort! Så du får lägga dig på sträckbänken en liten stund så ska du se att det ordnar sig! Fniss.
Lunarstormkillen20: Va e stort då
Jag: men herrejesus pojk, nu får du ju använda den lilla hjärnan du föddes med. Om 18 cm är jättestort så är ju självklar 17,5 cm stort och ja då helt enkelt 17 cm litet. GASH
Lunarstormkillen20: är 17 cm stort? på en snopp
Jag: Ja jag förstår att du pratar om en snopp, Mannens könsorgan! Kan vi vara klara på den punkten nu? Och jag skall ännu en gång hänvisa dig till mina tidigare svar. Jag förstår att detta tar hårt på dig och ditt psyke. Men sånt är livet!
Lunarstormkillen20: är 17 cm stort? på en snopp
Jag: Nej vet du vad! Nu ger jag upp, jag hoppas att du gör det också. Jag hänvisar dig till Gooogle: http://www.google.se/#hl=sv&source=hp...
Lunarstormkillen20: är 17 cm stort? på en snopp


Han verkar också ha lite problem med meningsbyggnad. Jag funderar nästan på att försöka ta hans namn och hjälpa honom ännu mer. Mamma kanske har en plats på psyket?

(Men jag kan inte riktigt låta bli att svara på allas roliga mejl)


Over and out



Kommentarer
Postat av: sanna

nej. de är min brors och hans sambo.

min lilla korv va den lurvbollen på bilen.



haha, lunarstorm va inte idag!

2009-12-08 @ 16:39:28
URL: http://sannnajla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0