Min hjärna spelar spratt med mig

Jag älskar att vara hos mormor & morfar i deras torp. Mormor bjuder på julmust och pepparkakor klockan 10 på morgonen. Vi går ut i skogen och hämtar en julgran & klagar på att dom skövlar skogen. Där mår man som bäst. Men tyvärr får man en helt vedervärdig dialekt av att bara sätta sin fot där, men de är värt de!

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: igår.. igår vad gjorde jag igår?
Vad gjorde du kl 08 imorse: Precis kört pappa till jobbet, drack aaantagligen kaffe!
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Det sista du sa högt:
"Antagligen kaffe" (Jag pratar med mig själv)
Det senaste någon sa till dig:
"mja hyffsad, om man gillar Blade & Matrix gillar man den", Pappa om filmen Constantine. Vilket resulterade i att jag ska se den nu eftersom jag älskar Blade och matrix!
Vad har du druckit idag:
Kaffe, Julmust, Te, Vatten, öl
Vad var det senaste du åt:
Tomtegröt!
Vad var det senaste du köpte:
hm.. Pizza! Bakis-fruskost igår
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brün
Vad är det för väder hos dig nu:
Kallt som in i helvete
Godaste glassmaken:
Twiiiisteeer, forever as always!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet
: Japp!
Sover du tungt:
Ganska sällan
Drömmer du mardrömmar
: Ja jo nej, jag tror inte mina drömmar klassas som mardrömmar. (När jag blev torterad med en stekspade av plast?)
Trivs du med ditt jobb:
Japp de skulle dock vara helt okej nice med lite mer jobb
Favoritklädsel: Leggings, långt linne/tröja/tishirt
Favoritlåt just nu:
Kuksagor - Öris
Vad ser du om du tittar till höger:
Mina pokemon lådor, pärlor, Foto på Davve, min spargris, en lampa och högtalare!
Vad gör dig glad just nu:
La musica
Vad ska du göra härnäst:
Svara på nästa fråga!
Höger eller vänsterhänt
: Höger
Humör just nu:
Lite sådär sur & bitter
Favoritgodis:
Det mesta
Kläder just nu:
Bruna "mjukis" byxor, svart linne, gråa stora tröjan
Sommarplaner?:
FESTIVAL, Road trip
Hur många kuddar sover du med:
har 5 st i sängen
Spelar du något instrument:
nejfan
Morgon eller nattmänniska:
hm.. både och?
Vad är viktigast för dig
: Att må bra
Är du kittlig:
yes mam
Snarkar du
: Haha, jag vet inte? Fråga Davve!
Stjärntecken:
Kräfta
Äckligaste insekten:
Insekter är inte så jävla äckliga
Längtar du mest efter just nu:
Julafton

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0