My attorney; no longer wearing his Danish sunglasses, no longer wearing his acapulco shirt.. a very crazy looking person, half-naked and breathing heavily

Fredagkväll, hemma ensam. Inte ofta det händer, men det är mysigt ändå. Sitter och pysslar med en liten hemlis & lite annat nize. Jag gillar att sitta och pilla och sysselsätta fingrarna med någonting.

Var på jobbet förut idag, riktigt skönt att få komma dit igen och göra någonting. Det blev kanske inte så mycket och mesta tiden gick åt till att vända på kunds godkännande. Kom aldelles försent på att jag stavat fel på ett ord också, lyckas alltid göra något litet irriterande fel. Blev iaf lite affisch och logga arbete. Efter jöbbet drog jag ner till stan och träffade My! Tjötade, gick runt på stan & tog e kaffe på strandgatan.

Ska om en stund sätta på nightmare before Christmas, som jag aldrig kommer ihåg om jag har sett? Det lär vi märka, i kö sen står How the Grinch stole Christmas och Monty Python på det! feeeett!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0