sentimentalt, dödsknark & lastbil

Som vanligt har jag inte tid eller lust att blogga under helgen, jag ursäktar mig!

Helgen har varit hel nice! I fredags mystes det hemma bara och i Lördags hade vi hejdåfest för Elin som drar till USA! Idag åker hon, herrejesus vad jag kommer sakna ihjäl mig. Inte chill! Haha, men hon kommer ha de så jävla bra där så! nBlev lite sentimentalt där på  slutet men så är det och så ska det vara. Lite dödsknark & sentimentalitet (heter det så?). Blev iallafall Backstage efter en nice förfest hos Viktor, innan hade vi förförfest hos moi kusin. Söndagen spenderade jag Daniel och Per framför Robinson, Mammas pojkar & Bonde söker fru!




Idag har jag åkt lastbil med Melinda hela dagen! Haha hon skulle köra mellan trollhättan och Uddevalla så vi fick passa på att ses. Så jag praktiserade lite med henne och surrade av och på betong, fast hur mycket jag va till hjälp.. de är en annan sak! Men jag va hävligt snygg i hjälm.

 

Over and out


Kommentarer
Postat av: Melinda

min lilla praktis! du va faktiskt jätte duktig, kändes som att jag pracka på dig massa arbete.. filåååååt. får snart ta en fika tycker jag! <33

2009-12-18 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0