snåljåpen inom mig talar

Två små klappar, och en till mig. Fick äntligen köpt den "klänningen" som jag velat ha men som ag alltid varit för snål för att köpa. Ja jag är en sån där snåljävel, iallafall när det kommer till kläder och liknande. Mat, godis, öl och annat har jag då fan inga problem med att lägga pengar på.. så ja helt enkelt, saker man kan äta eller dricka det är de jag spenderar pengar på i princip ;) Jag kan ju inte riktigt förstå hur en t-shirt kan kosta 300 spänn, det går inte ihop i min skalle när jag vet att det är en liten barnarbetare som snott ihop skiten (typ).

Men för att komma till saken!
Eftersom jag inte heller har så mycket pengar och samtidigt är snål men älskar prylar och design så blev det jäkligt nice när bloggen husligheter fixat en tävling där man kan vinna presentkort på danskdesign.nu! Så nu ska jag tävla och hoppas på att jag vinner. Hoppas på att de faktorerna att jag aldrig vunnit något och att jag är född fredag den 13:e inte spelar så stor roll this time.

Nu ska jag dricka
upp mitt kaffe och fortsätta planera vår roadtrip till sommaren, hittils vet vi att vi ska ner mot Helsingborg sen över till Danmark och kirra bärsen såklart ;) Även Skara Sommarland, Malmö/Lund & Gotland ska få besök av vår fagra hippiewaagggooon, som Daniel tyckte det skulle stå "Free Candy" på, jag är lite tveksam.

Over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0