las palmas - ut ur mitt liv

Går sådär upp och ner nu igen, det är inte alltid jätte kul men det går bra mestadels som tur är. Till exempel som nu, egentligen borde jag sitta med fetaste ångetsen eftersom jag inte har pluggat så mycket till mediekunskapsprovet imorgon. Jag har heller inte lämnat in två andra uppgifter i samma ämne och eftersom dom ha konferens om betyg imorgon kommer jag få ett fint kuvert hem i brevlådan med mitt namn på. Ig-varning på g!

Att lovet nådde sitt slut i söndags, det gjorde ju inte saken direkt bättre heller.
Känner mig inte direkt pepp på skolan. Vill mesta bara sluta och slippa allting.
Ja till och med grafen, för jag känner mig så jävla dålig jämfört med alla andra.
Så ja, dra åt helvete typ! woho!
men inte ska vi vara ledsna för de ^^


 Ga
ga ga

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra :)

2009-02-28 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0