helgen & sånt

De va som fan! Klarade naturkunskaps provet jätte bra enligt min lärare. Är positivt överraskad av mgi själv - verkligen!

Modellande för västtrafiks personaltidning gick också bra, har fått se en utav bilderna nu och de ser väl helt okej ut :P verkligen "back in the days" men helt okej. Han sa att han gärna ville kontakta mig om han behövde någon modell någon annan gång. Blev förvånad där med, jag är ju inte direkt model material så att säga.
(Tänkte lägga in bilden nu men de fuckade sig :/ )

Helgen var helt okej förövrigt. Lite strul med att komma till Göteborg i fredags men det hade jag redan räknat med
eftersom det alltid händer. Men vi kom dit iaf, strul som fan med att hitta i Göteborg xD När vi väl kom fram till Frida som hade lite förfest drog vi iprincip nästan direkt. Vi hade ingenting att förfesta på nämligen. Drog vidare med spårvagnen till linnegatan och gick på någon kvarterskrog där. De va mysigt :) .. Räkor däremot är någonting jag ska sluta äta samma dag som jag ska festa, slutar alltid illa! Haha, men det var ändå en lugn kväll för min del.

På lördagen sov jag och Daniel lite för länge xD Eller han var borta och fixade bilen medans jag sov till klockan halv två då han var tillbaka. Sedan tog vi oss lite mat, gick ner och satte på en film, somnade och vaknade halv sex. Blev till att skynda sig hem till Trollhättan eftersom jag skulle på inflyttningsfest hos min syssling. Var där en stund sedan skulle de andra ut på krogen, och har man lite pengar så har man. Åkte istället ut till hjärtum på fest i en lokal. Va väldigt mycket folk men kände ju inte direkt super många så de vägde ner en hel del. Sedan blev det såklart bråk.
En snubbe fick smaka asfalt och fick lite tänder utslagna.
Vår polare gick lös på en snutbil, tog bort nummerplåtarna, tog ur luften ur däcken etc.

haha, det var en helt okej kväll iaf!
Nu bär det snart av till sängen tror jag.
(om jag kan sova ensam, är lite jobbigt)
Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0