chill

Nice dag i skolan idag, började vid ett tiden och slutade runt tre! Kom dock lite sent till skolan, satt och pratade med min pojkväns mamma och ville inte vara oartig och bara smita därifrån så fick ta en senare buss ^^. Trevligt var det iallafall.

Träffade Matihas efter skolan nu, drog hem till mig och drack en kopp kaffe. Så nu sitter jag här och nördar mig framför datorn och lyssnar på infected mushrooms! :) Ikväll blir det nog lipz eventuellt, Fronda kommer ju dit ;) Faktum är att jag för några månader sen tog fram hans gamla album "en arme på två ben" och började lyssna på den, faktiskt inte helt dåliga låtar måste jag erkänna. "Rullar fram" ger ju lite nostaligi trippar, haha. Får se vad som händer!

imorgon ska jag köpa glasögonen så jag kan gå runt och bli börd på heltid! Nu blir det väl till att kolla ev. outfit till kvällen. Rättare sagt ta något som är bekvämt och snyggt ur garderoben :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0