Coming up

Kan knappt bärga mig tills söndag då vi ska se harry pooootteeeer! Nästan så att jag får ta och läsa böckerna över helgen och skippa fallens dagar, eller inte! Ska bli grymt kul iaf, peppar bergakungen! :)

Fallens dagar coming up nu iallafall, vet inte hur pepp man kan vara på de men. Nu är det nästan totalt meningslöst, "för gammal" för att hänga på bryggan och för ung för öltälten. Fast naturligtvis kan man ju komma in där ändå, men det är ju dyrt. Så vi kom fram till att vi fyller varsin 2 liters petflaska med Sprit (helst HB då) och sätter oss på bryggan trots allt. Ännu roligare hade varit att sätta sig med 2 liters petflaska med vatten i! Spela as full och förvirra snuten när det bara är vatten :P haha, fast alla vet ju att ingen kommer kunna hålla sig ;)

Nej men det är inte så mycket att hurra för Fallens dagar, jag menar alla vet ju att de kommer spöregna? haha. Optimisten har talat!

Förresten har jag nu insett att jag måste göra en massa saker.. såsom ta körkort. Eftersom mina kära föräldrar tycker jag ska börja betala hemma & jag tycker ju att om jag ändå betalar hemma kan jag ju lika gärna flytta. MEN jag måste ta körkort innan jag flyttar för annars måste jag betala allt själv! And thats sucks, så nu blir det mycket övningskörning för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0