Hemma från arvikafestivalen

Är fortfarande helt förstörd från arvikafestivalen, haha we like. Allt var så jävla urspår och det fanns verkligen inga mellanting. Antingen spöregnade det och va svinkallt eller så var det stekhett (klarade mig dock från att bränna sönder mig).

Går fan inte att beskriva hur jävla karate allt va :P Alla som dansade på vår musiklåda, var sjukt mycket folk o vårat camp. Även sjukt mycket nudlar överallt och köttbullar. Slänger in dom bästa bilderna som folk tog när jag får dom!

Iår blev de lite mer band än förra året, då var det bara Looptroop, Familjen & liiite av SMK).
The sounds
Mando diao
Depeche Mode
Nine inch nails
Thåström
fett bra!
Korn
hm.. det var nog något mer men jag kommer fan inte ihåg något :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0