Cypress Hill - I want to get High

Har varit en duktig syster och ställt upp på min lillebrors skolavslutning. Satt längst bak och fotade, råkade säga fel saker vid fel tillfälle (Tydligen fick man inte säga "ungjävel" i guds hus?). Han har iallfall blivit väldigt stor nu, hela 14 bast, fjortis och jag tycker väl att det är dags att det börjar nu. Allt de där som jag gjorde men sen kom jag på att det kanske är bättre att han och hans polare sitter och laner hela nätterna istället för att supa sig stenpackad i folktes park. Cool som jag var liksom, haha. Ärligt talat så va jag ganska cool ändå. Rakade av halva håret, hade trasiga kläder och lyssnade på käng-trall-drägg-punk och allt vad de nu var. Nej men de var faktikst jävligt kul då. Revolution!

Torsdag idag och lipz lockar med alkohol men pengarna räcker inte till och jag vet som varje gång att jag egentligen inte tycker om lipz något särskilt mycket. Egentligen tycker jag faktiskt inte om något uteställe här i Trollhättan. Eller jag har bara blivit lite tillfälligt allergisk mot all hög musik när jag vill sitta och prata. På tal om det har jag druckit öl varenda dag hela veckan nu, egentligen sen fredags om man tänker efter. Rätt bra gjort av mig!

Nu undrar jag om min käre far eller mor har lust att köra mig till daniel.
Hungrig är jag också, som vanligt!


http://www.youtube.com/watch?v=rEYhw6WTbh0&feature=response_watch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0