festival pepp 20 dagar kvar!

Sitter nere hos Daniel nu och undrar vart han och Per tog vägen. Antingen är dom ute i garaget och löder lite kablar eller så drog dom ut och fortsatte med musiklådan helt utan mig :/ Men så kallat som det är där ute så är det helt ok att sitta här inne.

Btw, kollade in "mest besökta" bloggar precis. Var naturligtvis tvungen att läsa lite på dom som fanns på topp och ärligt talat.. mja jag tycker väl inte att de var så väldans intressant läsning. Däremot fanns det ju en del som var lite intressanta. (Inte för att min blogg är så speciellt intressant den heller).

Peppar inför Arvikafestivalen (fortfarande)! Funderar på vad som är bäst att ta, stora eller lilla campingen. Var på Lilla förra året och ja, folk hatade oss en del men mest älskade dom ju oss såklart ;) Kan ha varit på grund av att vi spelade högst musik på hela campingen i princip? ;) Haha.
 
I år blir vi i alla fall samma trollhätte-gäng. Jag, Daniel, Per, Bubach. Sedan kommer Elin, hennes polare och Matihas antagligen med nu ocks¨efter att att jag fått pratat vett med dom! Måste börja tänka på vad man ska ha med sig..
- är inte så lätt alla gånger att få med sig så lite som möjligt och det man behöver på samma gång!



Vår vagn på studenten :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahahaha

snygg vagn :D

2009-06-15 @ 11:59:40
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0