Festivalpackning? :O

Imorgon drar vi till Arvikafestivalen :D Feting pepp är vi på en hel vecka inne i dimman! Som alltid innan varenda festival jag varit på funderar man på vad som ska packas och man packar alltid med onödig shit de vet man. Men man kan ju iallafall försöka minska på allt de där onödiga.

Silvertejp och spritpenna är ett måste, kanske lite spraycans också? :P Detta kom ju till använding så det skrek om det förra året iallafal! (se bild bevis!)



Ska man sminka sig och hålla på vilket lätt kan hända får man ju ta med sig de och sen se till att man kan ta bort det - våtservetter naturligtvis!

Kläder
är väl helt upp till en själv, jag tar med mig ett par shorts ett par byxor som kan vara kortare byxor också + ett par tights. Detta gör att du har flera i en, haha! Blir det kallt på kvällen drar du på tights och byxor över och tada du fryser inte mer! Sjal är super bra att t.e.x. ha över axlarna - för bränna sig de kan man rätt rejält! Haha (Se bildbevis)
& kanske två linnen och en tröja och underkläder efter eget nehov - ofcourse ;)



Alkohol behöver jag väl inte ens nämna? Ett måste. Musiklåda, ett måste!
Tror det täcker de mesta :P Nu ska jag väl börja packa då!





Kommentarer
Postat av: Sebastian

Svar: Du kan va en dålig jävel xD haha .. Ha så kul på arvika ;)

2009-06-29 @ 12:46:00
URL: http://karlssonsebastian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0