Fitta kuk bög! - Oj ursäkta min franska

Usch, nej nu känner jag mig en aning frustrerad kring allting. Mig själv, idag, det mesta, lite till & resten av världen. Idag stämmer det helt enkelt inte riktigt. Vet inte riktigt vart jag har hållt hus idag för jag var då inte hemma fast det lyste och hästarna hade flytt ut i skogen istället. Mja nä det känns väl sådär.

Jag och min kära mor var ungefä såhär *visar med händerna* nära på att köra på en älg. Med lite snabb inbromsning och en väldigt snabb vändning från älgens sida så sitter jag dock här nu ändå ^^. Nej men man får faktiskt en jävla tankeställare när man varit så nära döden ändå, för det var mitt huvud som hade rykt om älgen fortsatt springa ut på vägen. 

Sen bärde det av till jobbet och möte med kund + en annan grej på Exite. Snabbt iväg med mor min igen för att handla. Otroligt intressant vetskap för den intressanta, men man kan iallafall sammanfatta det så här: idag har jag umgåtts mestadels med min kära moder. Med undantag för lite jobb och besök av Alexandra! Fett nice

Fick BodaNova glas från henne, fick de när jag tog studenten också så nu har jag massa glas! Fick en karoff också i samma stuk (Eller karuff som jag tydligen tyckte de skulle heta efter X-antal alkoholdrycker). Men bla bla bla från mig då.

Jag vill ha en hund nu, NU NU NU! En Basenji, jag är helt kär och har verkligen bestämt mig för att vi ska ha en sån! Så de så!  http://www.basenji.se/





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0