happy memories too sad ones

MBMA Små saker, dagens themelåt! Blir helt lycklig haha är en hel bra dag idag. Gick upp med Daniel klockan sex (!!!!!) och drack kaffe. Sen kunde jag inte somna så började läsa Djurkyrkogården av Stephen King tills åtta, sov typ 40 mimuter, kollade mailen och såg att jag var tvungen att dra till jobbet och träffa en kund. Så nu har jag gått en promenad och lyssnat på den här låten på repeat några gånger. Solen och värmen gör så otroligt mycket med mig, kan nästan inte sluta le,håller på att skratta åt ingenting och bara är allmänt lycklig. Helt otroligt!


Nu ska jag dra mig till Syssling i stan och ta en Kaffe med henne om en stund :)
Får väl se vad dagen har att erbjuda oss! Wiiio!
Puss på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0