snook - kommer ifrån

Om nom nom, ligger i sängen och smaskar i mig "stjärnor"! Kom hem för en stund sen från Daniel, hans syrra fyllde nämligen år idag ^^ Hon hade bakad´t jätte god tårta, synd bara att jag inte tycker om tårta så mycket (hur går egentligen den där meningen ihop - de kan ma undra). Han eller hon som kom på dom här stjärnorna var iallafall mycket smartare än han eller hon som kom på chips. Påsen är mycket mindre, dom går mycket snabbare att äta och man blir inte mätt på dom! Alltså köper man mer än vad man skulle gjort egentligen! Haha :P

Man bara äter hela tiden när man är arbetslös. MEN det kanske jag inte är så mycket längre till, så jag kanske slipper bli fet (eller så blir jag de ändå)? Ringde nämligen Minken -the man- mikke på jobbet och ska dit imorgon för att snacka om "min framtid" om man kan kalla det så. Ja varför skulle man inte kunna kalla det för de Sofia, dum dum fia!

Jag vet inte riktigt vart jag ska ta tag i mig själv först, i kragen kanske? Synd att jag inte har någon då. Nej men det får nog vara slut på allt detta snacks ätande, filmtittandet och sovandet. Det ger mig inte direkt någonting. Haha såhär brukar jag alltid säga, skrattar åt mig själv för jag har aldrig tålamod till att genomföra någonting helhjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0