I natt jag dröööömde

Vad kan jag säga.. inatt hade jag en ganska skum dröm (ovanligt). Var på ett GRYMT diskotek eller vad man kallar det. Låg precis vid havet med dansgolv typ på vattnet, sjukt stort var allting iallafall. Massor från Mp3 var där, nästan alla iaf. (Fan va kul jag hade förresten, var som en klassåterträff i min dröm, synd att alla inte kunde joina den ;p) Iallafall, sen började det bli storm, regnade och åskade som fan så då skrek dom i stora megafoner att dom var tvugna att utrymma placet och stänga krogen. Så vi traskade därifrån och där är de lite suddigt (vet inte om det bara är minnet som sviktar pga att de var en dröm eller att jag hade druckit i drömmen - vem vet?). Slutade iallafall med att jag och Emmy hamnade hemma hos mig och åt en massa godis och snacks som jag hade överallt. Sen kom pappa och blablabla lite suddigt här.

Sen iallafall hamnade vi i någon slags gympasal där typ alla lärare var från Måg och vi pratade med Morgan, sen var mitt hus i samma byggnad som gympasalen och hela min klass var där. Sen visade de sig att Anton hade blivit attackerad av morgon! Morgan hade försökt ge anton hårlöss!! Så då var han helt enkelt vår fiende helt plötsligt och vi var tvugna att fly. Det är lite skumt att Morgan skulle ge någon hårlöss eftersom han inte har något hår...

Så vi var tvugna att fly därifrån och då hade vi någon slags grej med gungbräder på som kunde flyga.. fast vi var för många så vi hade lite problem med vilka som skulle få åka. Som tur va va det en som blev för full (och knullade runt med tio killar per kväll, vad nu det hade med saken att göra).

Sen kom Anton fram till mig och visade ett nykelband med en nykel och ett läppstift på! Han hade tagit de från morgan när han försökte attackera honom och då visade de sig att Morgan och alla lärare bodde i gympasalen! Sen va det någon speciell magisk kraft med läppstifter, eller så försökte Anton bara lura mig.. :/  Sen fick alla panik för att vi inte fick plats så a..

Ja, sen fick jag mail och mi chef ringde så jag vaknade.

Någon stans mitt upp i allt de där så var jag och Daniel på en väldigt konstig bio. Man satte sig på en liten grej och när filmen började så åkte man ner på marken och låg där. Och då hade man en egen liten Tv som man fick kolla på. De skulle va den nya coola grejen men de sög! Tv'n va jätte liten :/ Dumma tyckte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0