Skolångest

Idag har jag haft en helt okej bra dag måste jag säga. Fast sen kom jag hem och insåg hur mycket jag behöver plugga och massa annan skit. Då blev helt plötsligt inte kvällen lika rolig att se framemot.
- Mediekunskap
- idrottsprov
- förbereda idrottslektion
- religion (snaaart färdig)
- Samhäll B, hej och hå jag har inte gjort en enda uppgift under hela kursen.
- och naturligtvis projektarbetet & rapporten till den!

sen har jag säkert glömt några saker..
De mesta av de här försenat också, gör väl kanske inte de hela bättre?
Känner man ångesten nu när det bara är 3 veckor kvar i skolan. Jotack!
Fått hem studentmössan nu också förresten! Jag vet inte om det känns bra eller dåligt.
Ånget ångest ångest, inget jobb, arbetslös meeen inget plugg!
Jag kommer sakna grafen något otroligt.

På tal om det så ska jag fixa screentrycket på Torsdag!
Nej nu var det tack för mig och min skolångest!
Pusshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0